ARCADI MAS I FONDEVILA....... TAMBÉ ENTRA AL TOP TEN DELS PINTORS CATALANS....

Si en el darrer post deixava l'article que Toni Ribas va publicar al diari ARA sobre el nou llibre d'Arcadi Mas i Fondevila, avui penjo el que Josep Playà ha publicat a La Vanguardia. L'aventura del nou llibre d'Isabel Coll comença l'any amb aquests dos magnífics artícles que vull comportir al meu bloc, ja que, sigui com a responsable de l'editorial El Centaure Groc, sigui com a filla de l'autora, o simplement, com a historiadora de l'art, m'han fet molt feliç.... Així doncs, seguim amb l'objectiu pel 2015..... felicitat!!!




Comentaris

Anònim ha dit…
Hola, m'agradaria contactar amb l'autor d'aquest bloc per un reportage sobre la defensa del patrimoni arquitectònic. Em podríeu facilitar un correu o telèfon de contacte? Gràcies!
Criticartt Beli ha dit…
el meu mail és beliartigas@hotmail.com
cfc ha dit…
És un dels pintors catalans que més m'agraden. Gran dibuixant que utilitzava un ampli ventall cromàtic, i amb la llum com a protagonista dels seus quadres. Les seves obres no cansen, són eternes, i això ja ens indica que estem davant d'un mestre. Encara és un pintor poc conegut pel gran public, però ja comença a ser valorat com cal. Val la pena reconèixer la seva trajectòria i la seva influència en altres pintors.